חוסר חשק מיני- יובש בנרתיק


יובש בנרתיק הינה בעיה שכיחה אצל נשים מתחילת גיל המעבר ואילך.  רקמות הנרתיק הן רגישות מאוד לרמות ההורמונים בגופך. בעיקר בשנים אלו, בהן השחלות מפיקות פחות אסטרוגן, נשים מסוימות חוות יובש כואב בנרתיק.

המצב גורם לתחושת גירוד וצריבה בנרתיק, שכיחות גבוהה יותר של דלקות בדרכי השתן ויחסי מין יכולים להפוך להיות לא נעימים, כואבים, ולפעמים אפילו בלתי אפשריים כלל.

תארו לעצמכם מה קורה כאשר לאישה בגיל המעבר אין מספיק אסטרוגן…

האסטרוגן נותן ומאפשר לרקמות הנרתיק להיות גמישות ורטובות.

האסטרוגן שומר על איזון בריא של חיידקים שכולם חשובים במניעת התפתחות דלקת פטרייתית (קנדידה) ודלקות אחרות.

האסטרוגן עוזר למחזור דם נורמלי בנרתיק שמשפיע על הגירוי המיני והתגובה האורגזמית.

האסתרוגן מסייע לשרירי נרתיק לשמור על טונוס בריא כך שאישה תוכל להשתעל או לצחוק, ולא לסבול מבריחת שתן באותו הזמן.

אסטרוגן הוא שם כולל לשלושה סוגים של אסטרוגן: אסטרון, אסטרדיול ואסטריול.

אסטריול הוא סוג האסטרוגן ששולט בעת הריון ודרוש בנרתיק כדי לעזור לו להתרחב כדי שהתינוק יוכל לעבור דרכו.  מכל סוגי האסטרוגן, לאסטריול יש את המספר הגדול ביותר של קולטנים בנרתיק.

כאשר אישה נמצאת בגיל המעבר וסובלת מיובש בנרתיק, רוב הזמן פירושו שיש מחסור באסטריול. חברות התרופות מציעות לנשים עם יובש בנרתיק אסטרדיול.  ייתכן שזו הסיבה שנשים רבות כל כך אינם שביעות רצון מהתוצאות שלהן.  רופאים המטפלים בהורמונים הזהים ביולוגית (BHRT) המנסים להעתיק את הפיזיולוגיה הרגילה של הגוף משתמשים באסטרדיול המיועד לשימוש בנרתיק שנמצא בשימוש באירופה ללא מרשם כבר כמה עשורים ללא בעיות רפואיות.

בין אם אישה רק שמה לב כעת ליובש בנרתיק, תחושות ירודות במגע מיני או בעיות בבריחת שתן, ובין אם היא סובלת מתסמינים אלו שנים רבות, משחת ההורמונים הזהים ביולוגית יכולה להקל על בעיות אלו ואף לגרום להם להיעלם כליל.
התקשרו עכשיו ל 03-6909360 והתייעצו את הצוות הרפואי שלנו ללא עלות או התחייבות.

In fact, while still in undergrad, I would https://writemyessay4me.org/ have preferred to pursue an mba immediately after graduating without spending several years getting work experience in between.

אנשים שקראו דף זה התעניינו גם ב:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *