למה בדיקת רוק?


BHRT

בדיקת רוק ייחודית

 

הסיבה שבגללה אנו ממליצים למטופלים שלנו לבצע שימוש בבדיקות רוק הינה מכיוון שבדיקות הרוק הינם מדויקות מאוד ומאפשרת לגלות את מצב הורמונים שונים אשר את חלקם לא ניתן לגלות באמצעות בדיקות הדם.

מכון יפה תומך בגישה שיש לבצע בדיקת רוק בכדי לקבל את האבחנה המדויקת ביותר עבור מצב גופך.

מכיוון והפרופיל ההורמונאלי שלכם ייחודי לכם ממש כמו טביעת אצבעכם. ייתכן שאתם סובלים מאותם מחושים, ומאותן תחושות כשל חבריכם, אך הגורם הינו שונה- ולכן גם הטיפול יהיה שונה.

כיום בבדיקות רוק ניתן לבדוק ברמת דיוק גבוה מאוד את מצב ההורמונים בגופך, הבדיקות רוק שעליהם אנו ממליצים מאבחנות את מצב ההורמונים בגופך, ומאבחנות 25 הורמונים שונים בגופך.

אנו מציעים לכם לבדוק את מצבכם ההורמונאלי- ולהתאים לכם באופן אישי טיפול הורמונלי על בסיס הורמונים זהים ביולוגית לגופכם, על מנת להשיב לכם את האיזון ההורמונאלי שלכם כיום בדיקות הרוק המדויקות ביותר מבוצעות בארצות הברית. בדיקת רמת ההורמונים שמבוצעת מאפשרת לבדוק מהי רמת ההורמונים שבגופך.

 הבדיקה נערכת על פי הרוק ולא דרך הדם, ולכן תוצאות הבדיקה משקפות בדיוק, את התמונה האמיתית של מצב ההורמונים בגוף האדם.

חשוב לדעת: בדיקות הדם שנערכות בקופות החולים בארץ, מראות תוצאות פחות מדויקות לגבי תמונת ההורמונים האמיתית, לפעמים קיימים מצבים שישנה בעיה ובדיקת הדם לא מציגה אותה כלל ולפיה מצב ההורמונים תקין.
הסיבה לכך היא שתוצאות בדיקת הדם שונות מתוצאות בדיקת הרוק היא: בדם מצויים גם הורמונים פעילים וגם הורמונים שאינם פעילים.

ברוק מצויים הורמונים הפעילים בלבד, נוכחות ההורמונים "שאינם פעילים" בדם מטעה ואינה מעידה על חוסר או עודף של הורמונים בגוף. לכן התוצאה האמיתית תתקבל רק על פי מצב ההורמונים ברוק.

בדיקות הרוק מתבצעות בשיתוף עם חברת פול הלט שמייצגת בישראל את Diagnos-Techs™ ,שהיא אחת המעבדות הגדולות ביותר בעולם לבדיקות רוק. המעבדה נמצאת בארה"ב.

אנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ל 03-6909360 או להשאיר את הפרטים שלך באתר, ונתאם עבורך שיחת יעוץ עם ד"ר יפה שבו תוכל/י להתייעץ לגבי מצבך הרפואי ובמידת הצורך בשימוש בביצוע בדיקת רוק.
השיחה ללא עלות וללא התחייבות.

 צפו בסרטון הבא של הזמרת אילנית שמספרת את סיפורה האישי ,ואיך השפיע עליה הטיפול שקיבלה במכון יפה:

This time, spare however, my perspective was much different.