על טיפול בפוריות אסור להתפשר…


למרבית הנשים הצעירות עם מחלה המאובחנת כדמוי גיל המעבר ישנם ביציות הניתנות להפרייה. 

בניגוד למה שהאמינו חוקרים בעבר, אצל רוב הנשים הצעירות הסובלות ממצב דמוי-גיל המעבר הקרוי אי-ספיקת שחלות ראשוני עדיין מצויות ביציות לא בשלות בשחלות.
זאת על פי מה שהתגלה במחקר שבוצע ע"י מדענים במכונים הלאומיים לבריאות בארה"ב.
אי-ספיקת שחלות ראשונית קורת אצל 1 מתוך 100 נשים עד לגיל ארבעים.
דבר זה גורם למצב דמוי גיל המעבר שנים לפני שגיל המעבר הטבעי צריך לתת את אותותיו. תופעה זו יכול אף להתחיל בקרב נשים בנות העשרה ועשרים.
נשים עם אי-ספיקת שחלות ראשונית מפסיקות להפיק כמויות רגילות של הורמונים הנחוצים להפריה. נשים אלו מפתחות גלי חום ובדרך כלל הופכות לעקרות.
הממצאים הלוו מרחיבים מחקר קודם המראה שביוץ הוא אפשרי אצל קבוצת מטופלות זו."הגילוי שלמרבית הנשים עם אי-ספיקת שחלות ראשונית ישנם ביציות לא בשלות בשחלות מעלה את האפשרות של פיתוח טיפולים לעקרות שבקרבם מאובחנת המחלה," אמר ד"ר אלן א. גוטמאכר, מנהל בפועל של המכון הלאומי ע"ש יוניס קנדי שרייבר לבריאות הילד והתפתחות אנוש, המכון המחקר של הכלל המכונים הלאומיים לבריאות בה התבצע המחקר.ממצאים אלו פורסמו בכתב העת "פריון ועקרות".  הכותב הראשי היה ד"ר לורנס מ. נלסון, ראש הקבוצה לרפואת רבייה ופוריות אינטגרטיבית במכון.
תוצאות מחקר זה נותנות לנו הסבר נוסף  לסיבה לכך ששימוש בהורמונים זהים ביולוגית(בצורה מחזורית) מאפשר הצלחות בהשבת הפוריות לנשים עם אי-ספיקת שחלות ראשונית.

Instead he went out into the workforce and gathered valuable experience that made his candidacy stronger the second time around winning him buy persuasive essay a spot in the class of 2017.

אנשים שקראו דף זה התעניינו גם ב:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *