למה הורמונים זהים ביולוגית?


הורמונים זהים ביולוגית

במהלך חצי המאה האחרונה, התקדמה הרפואה ולמדנו רבות על ההורמונים. למדנו על הקשר בין איזון הורמונלי בריא לאורח חיים בריא, ללחץ ולעומסי עבודה מוגברים, למזון מהיר ולשינה לא מספקת.  כן למדנו, כי לחוסר איזון הורמונלי יכולה להיות השפעה שלילית על תהליך ההזדקנות.

תזונה לקויה, מתח, והורמונים כימיים הם הגורמים המשמעותיים ביותר לחוסר איזון הורמונלי.

הורמונים כימיים הם כימיקלים השוכנים במזון שלנו, בבתינו ובסביבה בה אנו חיים, וקשורים באופן הדוק לקולטני ההורמונים בגופינו. ההורמונים הכימיים מסוכנים לנו בשל העוצמה בה הם נקשרים לקולטני ההורמונים שלנו. המערכת ההורמונלית שלנו מתוזמנת בקפידה ואינה זקוקה כלל וכלל לאותם "בריונים" הורמונאליים כימיים.

אתם ודאי חושבים שאינכם חשופים כלל לכל אותם כימיקלים. ובכן, ההורמונים הכימיים נמצאים במדבירי המזיקים המרוססים על דגנים, ירקות, פירות וקפה. הם נמצאים בבקבוקי פלסטיק, בשטיחים שלכם, בעשן המכוניות ובלוחות העץ המרכיבים את הרהיטים שלכם.

הזנת הגוף בחומרים "בריאים" מסוימים ובהורמונים זהים-ביולוגית המופקים מהצומח, משפרת את יכולתו של הגוף להשיב לעצמו את האיזון ההורמונלי. לכל אדם יש פרופיל הורמונלי מסוים משלו, שמסביר את התסמינים שלו. לפיכך, בדיקת הורמונים היא הדרך היחידה לגלות מה מצבנו, ולמה אנו זקוקים.

להורמונים יש חשיבות מעבר למיניות ולהנאה שלנו. כל תא בגוף וכל מערכת ביולוגית מושפעים מהמחזור התמידי של שפע ההורמונים בגוף, המתקשרים זה לזה. הורמונים אלו הם המערכת העדינה ביותר שלנו. איזונה עלול להתערער בקלות עקב הלחצים של ימינו, והסביבה רווית הכימיקלים בה אנו חיים.

חוסר איזון הורמונלי והתסמינים הקשורים בו מהווים בעיה רפואית נפוצה מאוד. שנים רבות של מחקר וסקירה של אלפי בדיקות מעבדה מאשרים את ההנחה לפיה שבעים אחוזים מהאנשים סובלים מרמה כזו או אחרת של חוסר איזון הורמונאלי.

לאחר אבחון מדויק של חוסר האיזון ההורמונאלי, אני מרכיב למטופלים תוכנית ספציפית, המשחזרת איזון זה. תוכנית זו גם פותרת באופן יעיל רבים מהתסמינים הבאים, אם לא את כולם: עייפות, כאבי ראש, בעיות בבלוטת התריס, בעיות שיער, בעיות ווסת, אי פוריות וכיו"ב.

פעילות תקינה של הגוף תלויה בתקשורת תקינה בין התאים והאיברים. ההורמונים הם השליחים שמסייעים בהמרצת או האטת פעולתם של אברי הגוף. בשלב הבא, ההורמונים פועלים כשליחים שמספקים משוב לגבי הפעילות, על מנת לאפשר כוונון עדין נוסף שיסייע לנו בשמירה על בריאותנו.

אתם מוזמנים להתקשר ולקבל יעוץ טלפוני ראשוני, בו תשמעו כיצד ניתן לבנות עבורכם תוכנית מותאמת אישית, בטלפון:

 072-242-2022

Sundaram also created and teaches a class on https://writemypaper4me.org/ business and climate change at tuck, where interest is high.